Barcelona, Bookin en Benetton - Reisverslag uit Milaan, Italië van Gaby - WaarBenJij.nu Barcelona, Bookin en Benetton - Reisverslag uit Milaan, Italië van Gaby - WaarBenJij.nu

Barcelona, Bookin en Benetton

Door: gabyg

Blijf op de hoogte en volg Gaby

02 Juli 2012 | Italië, Milaan

Lieve iedereen,

Nu alweer een update vanuit het benauwde Milaan. Het weekendje Barcelona was heerlijk! Ik zag Julia 'eindelijk' weer. Het voelde als eeuwen geleden, ipv een kleine 3 weekjes haha. We hebben super veel bijgekletst en we zijn lekker uit eten gegaan etc. Ook gingen we stappen in een super vette club waar allemaal mensen komen die super vet op beyonce etc dansen, heel gaaf! Wij hebben natuurlijk geprobeerd om mee te doen haha. Het strand van Barcelona hebben we gelukkig ook bezocht! De zeelucht in Barcelona is ook zo veel beter dan alle uitlaatgassen in 't benauwde Milaan.

Vandaag had ik 5 castings. Nadat de klant bij Bookin, m'n eerste casting, 3 kwartier te laat was, was m'n hele schema natuurlijk in de knoop. Gelukkig ging die casting wel goed, want ik werd 's middags gebeld of het goed is als m'n haar weer een beetje geknipt en geverfd wordt voor de job, ik ben benieuwd!

Toen ik vanaf de tram naar m'n tweede casting liep, was het hard aan 't regenen, echt geweldig! Ik heb nooit gedacht dat ik zo veel van regen kon houden. Na de casting voor Glamour, die gelukkig snel ging, belde m'n huisgenootje me. Zij had net dezelfde casting gedaan en wilde samen lunchen. We waren toevallig al in een super leuke buurt. Daarna zijn we Chinatown ingedoken. Ik wilde een oplaadbaar hoesje voor m'n iphone en zij wilde een pruik! Allebei goed geslaagd.

Daarna hadden we andere castings. Ik moest eerst nog langs de agency voor meer sedcards (visitekaartjes). Daarna naar een casting bij een fotograaf waar ik haar weer gezellig tegen kwam! Toen moest ik me haasten voor een belangrijke casting. Toen ik er eindelijk was, natuurlijk helemaal bij de eindhalte van een metrolijn, waren ze te vroeg gestopt. Balen!

Op naar de laatste dan maar, waar ik 3 kwartier te laat aankwam. Gelukkig was 't nog niet afgelopen. Het was voor een feest van Benetton. Ze gaan een nieuwe broek uitbrengen en ze gaan er een heel feest bij maken, hippie-thema! We moesten dus in een spijkerbroek, bikinitopje en op blote voeten gaan dansen in de seventies-style. Heerlijke afsluiting m'n dag!

Nu ga ik even koken en vroeg naar bed! Het is zo warm hier dat ik 's ochtends moet gaan sporten, anders trek ik het niet. ruim 30 graden non-stop is niet goed voor een Nederlander blijkt maar weer.

Bacio! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Milaan

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

Time flies!

02 Juli 2012

Barcelona, Bookin en Benetton

29 Juni 2012

Castings, Como, crêpes en Cavalli!

18 Juni 2012

Nella vita, chi non risica, non rosica

06 Juni 2012

Milaan
Gaby

Actief sinds 10 Mei 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 9161

Voorgaande reizen:

02 Mei 2012 - 12 Juli 2012

Milaan

22 Juli 2012 - 30 November -0001

Thailand

Landen bezocht: